niedziela, 3 kwietnia 2016

Z obietnicą dodaję post :D

,, Mój Pies " .

Mój pies wabi się Nela. Nela to biały futrzak, który chyba jak wszystkie psy lubi się bawić i spędzać czas na dworze. Uwielbia gryźć moje kolorowe, domowe kapcie. Nela ma 1 rok. Kupiłam ją dokładnie 15 kwietnia 2015r. Gdy tylko przyjdę ze szkoły to moje kochane szczęście skacze po mnie i piszczy z radości, że jej Pani już wróciła. Mój zwierz jest bardzo czujny. Gdy tylko usłyszy jakiś puk-stuk to od razu szczeka.
Żeby nie było, macie kilka zdjęć mojej kochanej psiny.

* Dziękuję za 200 odwiedzin *


Focia Nelki :









Love <3 ♥ 

3 komentarze:

  1. ale fajny psiak. ja mialam dwa psy. jednego trzeba bylo uspic i potem dluugo nie mielismy zadnego zwierzaka w domu, a teraz mamy czarnego labradora, ale ja sie z domu wyprowadzilam i rzadko tam wpadam, bo sie wyprowadzilam do innego miasta. a sie okazalo kilka lat temu, ze mam alergie na siersc psów ;P . i teraz majac wlasny dom, wlasna rodzine i dziecko nie przewiduje zadnych zwierząt w domu. szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Może warto zaryzykować i kupić jakiegoś pieska. Jeśli ma Pani dzieciaki to może dzieci ucieszylyby się z jakiegoś pieska? Pozdrawiam☺

      Usuń
  2. Super blog i słodki psiak. <3 Mój piesek też lubi gryźć moje kapciochy :) Pozdraaawiaamm

    OdpowiedzUsuń